Weblog of Eng. Sina Haji Beig Tehrani - Engineers Australia CDR & NAATI Translator and Interpreter (Persian/English)

مهندس سینا حاجی بیگ تهرانی - راهنمای نگارش سی دی آر و مترجم رسمی سازمان ناتی

Weblog of Eng. Sina Haji Beig Tehrani - Engineers Australia CDR & NAATI Translator and Interpreter (Persian/English)

مهندس سینا حاجی بیگ تهرانی - راهنمای نگارش سی دی آر و مترجم رسمی سازمان ناتی

نمرات پایان ترم 1-95-94 درس سازه های بتونی و فولادی



به پیوست این مطلب، می توانید نمرات درس سازه های بتونی را مشاهده فرمایید. به عنوان ارفاق به دانشجویان، 7 نمره از این امتحان به عنوان نمره اضافه در نظر گرفته شده است. برای همگی آرزوی موفقیت در سایر مراحل زندگی را دارم. لازم به ذکر است که نمرات قابل ثبت نمراتی است که از هم اکنون در سامانه دانشجویی شما قابل رویت می باشد.

همچنین نمرات درس سازه های فلزی نیز در ادامه همین پست قرار گرفته است. به عنوان ارفاق افرادی که از 30 نمره بالای 10 نمره را کسب کرده اند نمره قبولی گرفته اند. مسلماً تجدید نظری در این ارفاق نخواهد بود. برای همگی آرزوی موفقیت در سایر مراحل زندگی را دارم. لازم به ذکر است که نمرات قابل ثبت نمراتی است که از هم اکنون در سامانه دانشجویی شما قابل رویت می باشد.


دانلودنمرات آزمون پایان ترم 1-95-94 درس سازه های فلزی

دانلود نمرات آزمون پایان ترم 1-95-94 درس سازه های بتونی 

نظرات 2 + ارسال نظر
حمیدرضا فریدونی دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1394 ساعت 09:28 ب.ظ

سلام استاد :
نمیدونم چطور تشکر کنم که درحد کمالات شما باشه شما به من نمره تنها کمک نکردید در سخت ترین شرایط زندیگم که دیگه خسته شده بودم دستمو گرفتید نه جزوه شما نه نحوه تدریس نه امتحانات شما مشکل دارد نه من درک از مطالب ندارم اون سادگی خودش رو دارد اما ای کاش اینقدر شرایط زندگیم به میمنت این تحریم ها ووضعیت نابه سامان بازار کار امروزی که جوانهای امسال من که ده 60هستم معروف به نسل سوخته هستن خورد نمیشدیم شاید اخلاقم دستت امده باشه زیاد اهل حرف زدن نیستم کم صحبت میکنم اما گزیده صحبت میکنم بازم لطف شما جای جبران داره فراموشت نمیکنم نه بخاطر نمره بخاطر ازاد شدنم از دانشگاه حالا میتوانم از وقتم تمام قد در کارم تلاش کنم تا بتوانم چاله های به وجود امده را پر کنم درضمن من صاحب معدن سنگ تزیینی بودم که بنا به اتفاقاتی دولت پروانه معدن را ابطال کرد وبا هزینه ای بسیلار بالا بدهی بلا تکلیف شدم وسخت درتلاشم که معدن جدید را از وزارت که مستقیما با اقای نعمت زاده مکاتبه داشتم هرچه سریع تر بگیرم و شروع کنم بخاطر همین داستانها روحیه بسیار بدو خسته کننده ای داشتم بازم متشکر میبینمت

خوب در مجموع خوشحالم که تونستم توی آشفته بازار فعلی نقش مثبتی توی زندگی شما داشته باشم. امیدوارم که روابط پا برجا بمونه و شاهد موفقیت های روز افزون شما باشم.

زینب سبزی سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1394 ساعت 05:42 ق.ظ

خسته نباشید واقعا
با این همه ارفاق و نمونه سوال عجب نمره هایی

خدا آخر و عاقبتش رو بخیر کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد