Weblog of Eng. Sina Haji Beig Tehrani - Engineers Australia CDR & NAATI Translator and Interpreter (Persian/English)

مهندس سینا حاجی بیگ تهرانی - راهنمای نگارش سی دی آر و مترجم رسمی سازمان ناتی

Weblog of Eng. Sina Haji Beig Tehrani - Engineers Australia CDR & NAATI Translator and Interpreter (Persian/English)

مهندس سینا حاجی بیگ تهرانی - راهنمای نگارش سی دی آر و مترجم رسمی سازمان ناتی

نمرات امتحان پایان ترم درس سازه های بتونی ترم 2-94-93

بسمه تعالی

نمرات آزمون پایان ترم درس سازه های بتونی دانشجویان رشته معماری موسسه آموزش عالی پیشتازان در ترم 93-94-2 به شرح زیر می‌باشد. دانشجویان عزیز می‌توانند جهت اعتراض به نمرات خود از طریق ایمیل و یا قسمت «تماس با من» در وبلاگ اقدام فرمایند.



لینک دانلود فایل نمرات


نظرات 2 + ارسال نظر
سمیرا نعمتی یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:38 ب.ظ

استاد رحم کنید

نمره شما 16.25 شده است. همین که به خودتان رحم کردید کافیست. موفق باشید

زینب سبزی سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 02:05 ق.ظ

سلام استاد
وقتتون بخیر میخواستم ببینم میتونم این ترم بیام سر کلاس سازه فلزتون بشینم؟ چون من از فلز چیزی نمیدونم خواستم ببینم اول اگر از نظر شما ایرادی نداشته باشه و شما بذارین بیام سر کلاستون، من با استاد ایزدی صحبت کنم و 2 ساعت از کلاس 7 ساعتشون بیام سرکلاس شما؟ اگر هم که نه که بازم ممنون از لطف شما بخاطر سازه بتن ترم قبل.

با سلام. خواهش می کنم. در کلاس به روی همه باز هست. به شرطی که صندلی برای نشستن پیدا بشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد